hurryupjack.blogg.se

Geek teknik

När det inte blir som man tänkt sig

Kategori: Allmänt

Är hemma några timmar på en kort permission från Huddinge sjukhus. Blev inlagd i måndags efter en vanlig rutinkontroll där det visade sig att mitt förlossningsarbete redan satt igång. Har upplevt de värsta dygnen i mitt liv hitills och det känns som om jag lever i en mardröm. Har hela 13 veckor kvar till beräknad förlossning och det som händer nu får inte hända.

Saknaden efter mannen och sonen blev så stor att det blev jobbigt för bebis i magen som kände av min stress och jag fick därför komma hem några timmar. Ska tillbaka i morgon på nya undersökningar men läkarna har inga förhoppningar på att vår lilltjej har planer på att stanna kvar en längre tid. Vill med detta bara skriva några rader innan jag kryper ner under mitt täcke hos maken och sonen.

Hur det än går för oss räknar jag med en lång stiltje i min blogg och kan bara varmt rekomendera mina favoritbloggar som ger mig stor inspiration och glädje.


Kommentera inlägget här: